sobota, 28 lipca 2012

Zayn



Imagin z Zaynem, pisany dla mojej przyjaciółki, dlatego jest na nią nieco ukierunkowany, ale mimo to myślę, ze Wam się spodoba.



Siedzisz w kawiarence, słuchasz cichutko muzyki i czytasz ,,Wiedźmina”. Oderwana od rzeczywistości próbujesz sięgnąć kawę, nie odrywając się od lektury. Twoja ręka wędruje po stole szukając ukochanego napoju, denerwujesz się lekko bo nie możesz znaleźć kubka, a możesz przysiąc, że tam był. Zmuszona odłożyć książkę przeczesujesz włosy i poprawiasz okulary. Rozglądasz się po stoliku, zauważasz nagle że nie siedzisz sama. Na zielonej pufie przed Tobą siedzi przystojny mulat, uśmiecha się do ciebie nieziemsko. To Zayn Malik, ten z 1D. -
    -Nie mogłem oderwać od ciebie oczu i nadal nie wiem co czytasz...
    -Nie dziwię się, to polska książka, trudno byś rozszyfrował polski tytuł.
    -Poczytasz mi po polsku ? To musi być piękny język skoro czyta w nim taka śliczna dziewczyna...
    -Po polsku?!
    -Jeżeli nie chcesz, nie musisz. Nie zmuszam Cię.
    -,,Król bezgranicznie kochał swą małżonkę, królową, a ona całym sercem kochała jego. Coś takiego musiało skończyć się nieszczęściem...”
Czytałaś mu jeszcze przez półtorej godziny popijając kawę i co chwilę zerkając jak on słucha twojego głosu...

5 komentarzy:

  1. Cudowny! ^^
    Małe ale: czcionka nieco utrudni czytanie : /

    OdpowiedzUsuń
  2. tak, radziłabym poprawić czcionkę :). Normalnie nie czytam prac innych, ale prosiłaś mnie o wejście etc. więc skusiłam się :D. Imagin jest fajny, inny, oryginalny :). Jeszcze takiego nie czytała. Shoutouta dam z chęcią... pewnie dziś wieczorem do wpisu :). Dobry start, liczę że tak będzie dalej xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JARAM SIĘ, dzięki dzięki dzięki !
      Czcionkę już poprawiłam, mam nadzieję, ze jest lepiej... Dzięki za miłe słowa. Jak przeczytałam, że dasz mi shoutouta skakałam po pokoju i piszczałam ! ^^

      Usuń
  3. Jeśli ukierunkowane na przyjaciółkę to idąc za aktualnościami było dodać "przeczesując BLOND grzywkę" ;)

    ~Szopcia

    OdpowiedzUsuń